Sørlandet2 Svart 11.Januar.2021 Del på Facebook Svart 11.Januar.2021 Gammel tråd, men denne Bacalaoen er super som båtmat, og hektiske vinterkvelder. . Selges bla på Meny. Rema har også en fin Bacalao i pose, klar til å varme opp. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 11.Januar.2021 Del på Facebook Svart 11.Januar.2021 (redigert) Stegt flæsk med persillesovs og kartofler (på båtturer i Danmark) Redigert 11.Januar.2021 av Bonus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 11.Januar.2021 Del på Facebook Svart 11.Januar.2021 (redigert) Eller Schweinehaxe (på båttur til Flensburg) Redigert 11.Januar.2021 av Bonus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nevermind Svart 11.Januar.2021 Del på Facebook Svart 11.Januar.2021 Litt på siden av denne tråden, eller kanskje ikke... Tenkte å dele et lite tips for de av dere som erfarer at gassovnen i båten ikke fordeler varmen like godt som i en elektrisk ovn. Jeg kjøpte en pizzasten på Kitchen som jeg tilpasset med vinkelsliper m. diamantskive slik at den passet inn nede i ovnen, rett over pannen som ligger over brennerne. Jeg bruker litt lengre tid på å forvarme ovnen, men varmen blir nå mye bedre fordelt og det er slutt på tiden hvor man måtte stokke om på halvfabrikatrundstykkene til frokost, eller en pizza som var overstekt enkelte steder og understekt andre steder. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 11.Januar.2021 Del på Facebook Svart 11.Januar.2021 Nevermind skrev 3 minutter siden: . Jeg kjøpte en pizzasten på Kitchen som jeg tilpasset med vinkelsliper m. diamantskive slik at den passet inn nede i ovnen, rett over pannen som ligger over brennerne. Ikke det at vi så ofte pleier steke pizza i ovnen ombord.... men ble nysgjerrig på hva en pizzasten er for noe..? Bilder...? De fleste gassovner steker vel litt mer ujevnt en en EL ovn...men fruen pleier bare snu litt på brødene/rundstykkene underveis, for få dem jevnt stekt... Kanskje denne pizzasten kan avhjelpe der..? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 11.Januar.2021 Del på Facebook Svart 11.Januar.2021 Ida Marie III skrev 14 minutter siden: Ikke det at vi så ofte pleier steke pizza i ovnen ombord.... men ble nysgjerrig på hva en pizzasten er for noe..? Bilder...? De fleste gassovner steker vel litt mer ujevnt en en EL ovn...men fruen pleier bare snu litt på brødene/rundstykkene underveis, for få dem jevnt stekt... Kanskje denne pizzasten kan avhjelpe der..? Det er en keramisk plate, det er en liten revolusjon når det gjelder pizza på grillen eller i ovner som gir litt ujevn varme https://www.jernia.no/hjem-og-hage/grill/grillutstyr/weber-pizzastein-firkantet-30-x-44cm/p/58018926 Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 11.Januar.2021 Del på Facebook Svart 11.Januar.2021 Eika skrev 2 minutter siden: Det er en keramisk plate, det er en liten revolusjon når det gjelder pizza på grillen eller i ovner som gir litt ujevn varme https://www.jernia.no/hjem-og-hage/grill/grillutstyr/weber-pizzastein-firkantet-30-x-44cm/p/58018926 Takker for den Eika... Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 11.Januar.2021 Del på Facebook Svart 11.Januar.2021 Trenger ikke å være dyrt med pizzastein heller. Jula hadde før til hundrelappen, men tror ikke de selger den fortsatt. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Guest Svart 11.Januar.2021 Del på Facebook Svart 11.Januar.2021 Biltema har, jula har, alle grillsjapper har, spar har, man får kjøpt de over alt. Men den fra Jernia var første treff når jeg googla Pizza stekt på kullgrill med litt røykespon kan virkelig anbefales. Jeg har aldri sett behovet for røkt pizza før, men var nysgjerrig siden jeg hadde røykespon liggende og det blei absolutt ikke en engangs greie Tynn italiensk bunn og 350-400grader i grillen, så er pizzaen ferdig på 3minutter Sitér dette innlegget Link to post
Captain A Svart 11.Januar.2021 Del på Facebook Svart 11.Januar.2021 Bruker pizza sten på weber gassgrillen, det blir kjempe god pizza av det. Har ikkje tenkt på og kappe den til for bruk i stekeovn, det må testes ut takker for tips Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 11.Januar.2021 Del på Facebook Svart 11.Januar.2021 Dere som har gassgrill, burde teste en sånn boks som det her. Det gir skikkelig god smak :) https://www.clasohlson.com/no/p/31-9257?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google surfaces&gclid=EAIaIQobChMI-eaoutWU7gIVEmgYCh0s-Q92EAQYBiABEgL0Z_D_BwE Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.