R.O Startet 15.Juli.2018 Del på Facebook Startet 15.Juli.2018 Fikk endelig en test tur med denne. Det som gjorde meg usikker var førerposisjonen, satt for høyr, så rett i karmen, og ingen justeringsmulighetene..!! Testet også en Joda sport 290, heller ikke den imponerte med tanke på føreplass. Har tenkt at min nåværende Yamarin kanskje er vanskelig å matche, og at jeg vil bli vandt til en annen båt...? Men husker godt jeg leide en bo-bil for 10-12 år siden, der satt jeg også for høyt, tenkte ikke så mye på det de første timene, men det ble til slutt sykt iriterende med en liten knekk på nakken for å få sett ut.. på Jodaen kan man ev bytte hele stolen (den står fritt), men på Bav sitter den på en boks. Hva er andres erfaringer her, er det en fix på dette..? Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 16.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2018 Gir denne et lite løft, i håp om å høre noen erfaringer... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 16.Juli.2018 Del på Facebook Svart 16.Juli.2018 Husker fra en tidligere tråd at noen hadde samme opplevelsen i en bav. Ville prøvd å søke her inne :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.