Guest Sverrejo Startet 16.Juli.2018 Del på Facebook Startet 16.Juli.2018 (redigert) Sommeren 2017 kjøpte vi en Fevik 715 hvor tidligere eier hadde hatt båten i 30 år. 1986 modell med Yanmar 4jh-te. Motor nyoverhalt og går som en klokke og svært billig. Ankervinsj, alt utstyr som er nødvendig og unødvendig. Opplever båten som veldig sjødyktig. MEN har vel allerede fått 3 fots syken. Om jeg f.eks.går opp i størrelse til en Saga 27: Hvordan vil jeg merke sjøegenskapene i forhold til Feviken? Drivstofforbruk ? Feviken går i ca 12 knop på full speed, men jeg trives best i 7 knop, da blir turen mye lengere og vi får sett så utrolig mye. Annet? Veldig takknemlig for kommentarer. Hadde seilbåt for mange år siden, og sjark på Finnmarkskysten lenge før det. Etter å ha vært landkrabbe i ca 15 år ble det snekke i 2017. Det har jeg hatt veldig stor glede av. Redigert 16.Juli.2018 av Sverrejo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.