Cutstone Startet 17.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 17.Juli.2018 Jeg har en Arvor 190 (2005) med en 50 Hk Volkswagen Marine motor, som jeg har vært meget godt fornøyd med. Den har alltid startet og gått som en klokke, lavt forbruk. Nå skal den selges , og så skjer dette. Ser på forumet her at VW marine motorene har vært diskutert tidligere, ikke alle er like positive som meg ;) Men, mitt problem har jeg ikke sett her inne. Inngangen til kjølvannet (salt) til motoren har korrodert bort! Det er en ca tre cm lang flens (Aluminium!) som slangen er presset inn på som så og si har forsvunnet. Mitt spørsmål er dermed: Finnes det forhandlere som selger VW marine deler langs den langstrakte kysten vår? Ha en fortsatt god sommer! Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 17.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2018 Tror disse ble solgt via bilforhandler nettverket. Hør med Møller/ VAG Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 17.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2018 Mercruiser overtok vel VW marine? I Fredikstad hos Fredrikstad marineservise tror jeg det heter har de deler. Jeg har kjøpt det jeg trenger til min der. http://www.fredrikstadmarine.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Baad_i_Sør Svart 23.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2018 Cutstone skrev On 17.7.2018 at 10.32: Jeg har en Arvor 190 (2005) med en 50 Hk Volkswagen Marine motor, som jeg har vært meget godt fornøyd med. Den har alltid startet og gått som en klokke, lavt forbruk. Nå skal den selges , og så skjer dette. Ser på forumet her at VW marine motorene har vært diskutert tidligere, ikke alle er like positive som meg ;) Men, mitt problem har jeg ikke sett her inne. Inngangen til kjølvannet (salt) til motoren har korrodert bort! Det er en ca tre cm lang flens (Aluminium!) som slangen er presset inn på som så og si har forsvunnet. Mitt spørsmål er dermed: Finnes det forhandlere som selger VW marine deler langs den langstrakte kysten vår? Ha en fortsatt god sommer! Jeg har en VW Marine 150 TDI, og har også utfordring med deler. Har du funnet ut noe mer om hvor en kan få tak i deler (dieselfilter, EDU, turbo m.v)? Alle forslag mottas med stor takk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.