Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

Du kan jo søke litt på nettet her, så får du mange tips. Nå har jeg vært en del utpå, til alle årstider. Det mest suverene jeg har på er ull på innsiden og vanlig regntøy på utsiden. Er av natur ujålete. Har HH, Musto, Henry Loyd og et par andre. Det som ev. slår snobbemerkene er Marin Alpin fra Stavern. De gikk konk for noen år tilbake. Jeg har også jobbet et par ti-år i Nordsjøen. Regntøy fra Ålesund, der Knurrebart bor, er toppers! Dog, må du preike i mobilen i stiv kuling i desember, holder ikke nødvendigvis lommene fra Ålesund tett. Men det gjør ikke de andre heller, etter en tre- fire zip'er opp og ned.

Hulda

Hulda

Du kan jo søke litt på nettet her, så får du mange tips. Nå har jeg vært en del utpå, til alle årstider. Det mest suverene jeg har på er ull på innsiden og vanlig regntøy på utsiden. Er av natur ujålete. Har HH, Musto, Henry Loyd og et par andre. Det som ev. slår snobbemerkene er Marin Alpin fra Stavern. De gikk konk for noen år tilbake. Jeg har også jobbet et par ti-år i Nordsjøen. Regntøy fra Ålesund, der Knurrebart bor, er toppers! 

• Create New...