NilsPils Svart 16.August.2018 Del på Facebook Svart 16.August.2018 4 hours ago, JRK said: For en sutretråd. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Lars H. Svart 16.August.2018 Del på Facebook Svart 16.August.2018 Vi hadde alle 50 overnattingene i ferien (før fellesferien) i gjestehavner på svenskekysten. Fred og ro og hyggelige folk, - og null fyll! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Arne_ Svart 16.August.2018 Del på Facebook Svart 16.August.2018 Årsaken til at seilbåtfolk lager lite støy i gjestehavner (en høyst udokumentert påstand, vet det) er jo at man er så behagelig matt i kroppen, litt sliten og litt støl og ganske så lat etter en hel dags seiling. Så da blir det gjerne bare litt småprat over et glass vin eller to før søvnen kaller... Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 17.August.2018 Del på Facebook Svart 17.August.2018 Og jeg er en gammel gubbe . . ? Blir litt oppgitt over alle de surmagete kommentarene her. Har hørt en del bråk i havnene gjennom årene, men aldri giddet å bli sur og klage. Kanskje fordi jeg sover bra uten å ligge å lytte og ergre meg . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Kjetil1 Svart 17.August.2018 Del på Facebook Svart 17.August.2018 Har kun våknet av høy musikk en gang i gjestehavn, selv om det har vært god gang ved leggetid. Det var den gangen min Biltema DAB radio begynte å spille musikk helt på egenhånd kl tre på natta... Nappet av fronten og sov videre... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.