KongKing Startet 18.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2018 Hei skal bytte eksosbend på en VP MD22 L BT. Fant denne på Vallø. Er dette en fullgod løsning, eller er det best med Volvos egne orginale bend? Syrefast er vel å foretrekke? Vet ikke hva Volvo leverer eller pris på deres bend. kk Sitér dette innlegget Link to post
VirtualMe Svart 18.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 Byttet etter "føre var" prinsippet til en som ser veldig lik ut på min D2-55. Fant da ikke en som var for min motor, før jeg oppdaget at D2-55 er basert på MD22. Kjøpte den ganske rimelig fra Sverige. Tror kanskje det var fra denne butikken; https://www.marinexpress.se/artikel.php?kid=&sok=AVGASKR%D6K%20&id=4345 Har ikke hatt noe problem med den på de to årene den har vært i drift. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 19.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2018 Syrefast er ikke optimalt sammen med varmt sjøvann. Men når det er sagt så har jeg syrefast selv, og det har nå holdt de 12 årene jeg har hatt båten. Så tja... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.