bullfinch Startet 18.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2018 (redigert) Hei! Har noen sorte prikker i topcoaten på min Windy 22 HC. Bilder her: https://www.dropbox.com/sh/19u45w0s5qacfk2/AAAmL3vZoeDHbII-rwgULbiEa?dl=0 Har testet med litt forskjellig. Har akkurat kjøpt båten. Ser litt ut som blekk fra penn eller lignende. Har fått beskjed om at det kan være at topcoaten rett og slett er slitt. Noen andre formeninger om hva det kan være? Overflaten er helt glatt og fin, ikke porer osv. Gjerne tips om middel jeg kan bruke eller om det kanskje kan la seg polere vekk. Vurderer å pusse over og legge på ny topcoat, bare å kjøre på? En annen ting også, kunne jeg malt litt og litt og pusset alt tilslutt så det blir jevnt, eller må man male alt i ett kjør? Redigert 18.Juli.2018 av bullfinch (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Thostr Svart 19.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2018 Prøvd oksalsyre? Autosol? Hugo rubbing? Abralon våtsliping? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 19.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2018 Ser ut som tynnslitt gelcoat. Du kan velge å legge masse arbeid I det, eller rett og slett å akseptere at det er en gammel båt. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.