Jump to content

Ungdomsbåt under 25 000 kr

Sebba

Recommended Posts

Jeg skjønner at en snekke kanskje ikke er drømmen når man er 15 år, så jeg skal ikke pushe det på deg. :thumbsup:

Jeg henger meg på Fuglen, og foreslår GH11. Jeg ser på Finn at du kan få en slik med passende motor godt innenfor ditt budsjett. Dropp i hvert fall GH10, det skroget er for flatt, og «hopper» når man kjører. Gå eventuelt for en GH14, så har du en båt du kan vokse med, og som tåler mer motor etter hvert som du er klar for det.

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Som Popeye70 skriver ovenfor er en plastsnekke av typen sjømann 22 en suveren ungdomsbåt. Jeg hadde selv en KB 22 (mer eller mindre identisk som Sjømann) når jeg var 15-16 år. Dette er om mulig den koseligste båten jeg har hatt :thumbsup: Da kan man dra på fisketurer, man kan ta en helgetur sammen med noen kompiser og man får mye glede av båtlivet. 

Men dersom du er ute etter litt fart og åpen båt kan jeg anbefale GH11 som er nevnt ovenfor. Jeg har også hatt en Terhi Micro Fun når jeg var yngre som jeg også var veldig fornøyd med. Det er vesentlig bedre komfort i båter med god V-bunn enn båter som f.eks River og Summer Fun. 

Lykke til! Båt er gøy uansett! :yesnod:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...