Ask Startet 19.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 19.Juli.2018 Hei Eg har behov for å legga att båten i området ved Mandal. Dette frå 30. juli til 9. august. Gjestehamna er jo sjølvsagt ein mogelegheit, men det fristar ikkje. Er det einkvan som har tips? (Eg har freista å få kontakt med Mandal seilforening, men ikkje lykkast enno. Dei er vel på segltur i finvêret.) Båten er ein seglkatamaran på 38 fot. 6,3 m breid. Dybde 1 meter. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Skjær i sjøen Svart 19.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2018 Ta en telefon til Mandal Havn. De styrer båtplasser til fritidsbåter også og har kanskje noe du kan leie. Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
mons Svart 19.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2018 Ligger 2 gode moringer på innsiden av Torvefjorden båthavn i Søgne. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Snerken Svart 19.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2018 Hadde nok sjekka med Mandal havn ja (382-73000, spør etter havnefogden), og sjekket om de har noe plass i Kleven. Evt kan du ta ned masta, komme opp elva og legge den utenfor hos meg. Med dybde på 1m skal det gå fint. Du får sende pm om sistnevnte skulle være aktuelt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.