Jump to content

Edit History

-morten-

-morten-

Jeg liker konseptet med middels stor styrhusbåt bra akterdekk og en moderne påhenger!  Jeg liker ikke skrogene til Antares 5.80 og 6.80, men mulig det er annerledes på 7.80  Må si jeg liker P serien til Askeladden! litt bedre opplevd kvalitet og bedre balangse i design!

Har egentlig brukt opp bårtudgetet mitt på ny bil, men neste båt blir sikkert en P66 W, da jeg tror den akkurat går inn i naustet! En på brygga vår har en Antares 5.80. ser flott ut men for lite styrhus, og jeg liker ikke det brede chinet og flate hekken med kjøl. Liker båter med dyp V hele vegen.  Drømmebåten er Axopar 28c, men tror ikke jeg får med andre i familien på å invistere en mill i båt

-morten-

-morten-

Jeg liker konseptet med middels stor styrhusbåt bra akterdekk og en moderne påhenger!  Jeg liker ikke skrogene til Antares 5.80 og 6.80, men mulig det er annerledes på 7.80  Må si jeg liker P serien til Askeladden! litt bedre opplevd kvalitet og bedre balangse i design!

Har egentlig brukt opp bårbudgetet mitt på ny bil, men neste båt blir sikkert en P66 W, da jeg tror den akkurat går inn i naustet! En på brygga vår har en Antares 5.80. ser flott ut men for lite styrhus, og jeg liker ikke det brede chinet og flate hekken med kjøl. Liker båter med dyp V hele vegen.  Drømmebåten er Axopar 28c, men tror ikke jeg får med andre i familien på å invistere en mill i båt

• Create New...