Jump to content

Suzuki DF15 formening om pris på reparasjon stempel, ventil, topppakning

joelle

Recommended Posts

Kjøpte tidligere i år en 2010 Suzuki fra forhandler.

I annonsen skriver forhandler at tidligere eier, påstår at det var vann i olja. Noe dem ikke har sett noe til etter test kjøring i benk.

min tanke da er at det kan være bagatell så som termostat eller noe i den duren.

kjøper motor, men fikk en kamerat til å hente den, siden han skulle hente en annen motor på,samme gang.

Det første jeg gjør når jeg får hjem motor er å dra opp peile pinnen, å jo da der var det helt klart vann i olja.

tar kontakt med forhandler å krever at få hevet kjøp, å at jeg ikke ska stå for transport kostnader tilbake. Alternativ et pris avslag på 3500.-

Dette ble blankt avvist.

har sendt saken in til forbrukerrådet, men som kjent så er det lang behandlingstid der.

i mellomtiden har jeg nå skrudd av topp å,ser at topppakning er defekt, pluss at en av ventilene sitter. Vi fikk etter litt ut ventilen, men ser og at denne har skadet stempelet.

så da er spørsmålet, hva gjetter folket at dette ville koste hvis jeg leverte fra meg motor til verksted?

grunn til at jeg spørr er at når jeg nå har mer fakta i saken så vil jeg være nødt til å endre min klage til forbrukerrådet.

jeg ønsker ikke å gå ut med navn på forhandler, siden saken ikke har vært oppe til prøving, å jeg lever et den bevisthet når jeg leser ting på nettmat det,ofte er to soder av samme sak, men i dette tilfelle så føler jeg meg direkte lurt.

Redigert av joelle
Mangel i emnefelt (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...