Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Ma-Jo skrev 1 minutt siden:

Lekkasjene ser ut som kommer fra slangeklemmer, har nå montert på 2 så antar det blir bedre, men som beskrevet slangene blåses opp til ca dobbel størrelse. Antar de sprekker om jeg fortsetter å kjøre. Dette er på sjøvannssiden så tilsetning/ rens på denne siden ved å bruke båten vil spyle ut dette på kort tid. Kan eventuelt ta ut en slange etter sjøvannspumpa og lage et høyt punkt og deretter påføre systemrens som vil stå i systemet, om dette hjelper?

Er ikke slangene armert? Da skulle jo dette nesten være en umulighet. Har du originale eller riktige slanger montert? Om du har originale slanger og de buler som du sier, så er noe alvorlig galt som jeg tviler på du får rettet med systemrens. Da er det beste kanskje å demontere og se etter blokaden? 

Kjellg

Kjellg

Ma-Jo skrev Just now:

Lekkasjene ser ut som kommer fra slangeklemmer, har nå montert på 2 så antar det blir bedre, men som beskrevet slangene blåses opp til ca dobbel størrelse. Antar de sprekker om jeg fortsetter å kjøre. Dette er på sjøvannssiden så tilsetning/ rens på denne siden ved å bruke båten vil spyle ut dette på kort tid. Kan eventuelt ta ut en slange etter sjøvannspumpa og lage et høyt punkt og deretter påføre systemrens som vil stå i systemet, om dette hjelper?

Er ikke slangene armert? Da skulle jo dette nesten være en umulighet. Har du originale eller riktige slanger montert? 

• Create New...