VirtualMe Svart 23.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2018 Det finnes mer enn nok av metoder for å skjule nett-deling. Google "hide tether packets". Velkjent fenomen. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 23.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2018 I siste yachting World står det litt om Internett i båt. Noen av metodene er: WiFi booster, så du kan få tilgang til Internett langt unna, eller bruke Google Fi for å få nett. Hvis du kjenner noen som har Internett et stykke ved siden av havna tror jeg WiFi booster er et godt alternativ. Det finnes en litt utdatert tråd om wifi forsterkere på dette utmerkede forum: Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
quantumduck Svart 23.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2018 19 hours ago, Mix said: Der var du ja. Det tok litt tid. Hallo ja, er det meg du sikter til? Beklager i såfall forsinkelsen. Uansett, man ser jo at de som bruker 1000gb-abonnementet til chilli i denne tråden bryter vilkårene. Du kan ikke koble PC til wifi-hotspot med dette abonnementet uten å bryte vilkårene. Hvis du ikke har behov for dét innimellom er det sikkert greit, men for mange tror jeg det er kjekt å kunne gjøre av og til. Faktisk er enhver maskin-til-maskin-oppkobling utelukket i vilkårene til Chili. Ikke godt å si hva det skal bety, men skal man legge vanlig terminologi til grunn betyr det vel at mobilen ikke kan kobles opp mot serveren til noe nettsted feks. I praksis er vel tanken deres at "anything goes" så lenge du ikke er i nærheten av å bruke det du har betalt for. Det hadde sikkert vært perfekt for meg, hadde nok brukt en passe brøkdel av kvoten bare, men ikke uten å bryte vilkårene. Det blir for dumt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.