Jump to content

Klistremerker som tåler saltvann til merking av båter?

Bob Dexter

Recommended Posts

Skal merke en del båter i en båthavn og er på jakt etter klistremerker jeg kan printe selv på en laserprinter.

Vi har behov for å ha med mobilnummer osv. til den enkelte båteier, derfor er det ikke en mulighet for oss å bestille en bunke med like klistremerker fra en leverandør.
Noen som vet hvor jegkan få kjøpt slike klistremerker? Har selvsagt prøvd å søke selv, men foreløpig uten hell.

Av naturlige årsaker må klistremerkene tåle vann :wink:
Takker for gode innspill!

Jeg vet ikke. Men jeg vet om et firma som kan printe ut mange om gangen og da med flettet utskrift. Altså merker med unike data på hvert merke (mobilnummer etc). Da med blekk (ja, blekk, ikke toner) som herder av sollys (motsatt av falming) og med folie som henger på "alt".

Ville bare nevne det om det var et alternativ for deg. Du må i alle fall ha merkelapper som ikke er papirbasert. 

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Ja. Profilsenteret i Arendal. Profilsenteret.no Ville bare ikke skrive navnet uten at du spurte etter det. Spør etter Gunnar. Det er han som vet mest om dette. Tror de har feriestengt denne uken. De lager både klistrelapper/ label, skilt og også båtdekor. Gjør ofte kundetilpasset jobb. 

Til info jobber jeg ikke med dem, og har ingen økonomisk gevinst av å reklamere for dem. Har brukt dem selv til diverse, og hjelper dem av og til med noe serveropplegg.

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Har funnet firma i UK som kan sende "weatherproofed stickers for printing", men skulle gjerne kunne kjøpe det her i Norge. Raskere og billigere på den måten. Håpet er jo at jeg finner ark med "adresse-etiketter" som jeg selv kan printe på med laser, men har altså ikke foreløpig funnet noen slike her i Norge som tåler vær & vind.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...