Bob Dexter Startet 20.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2018 Skal merke en del båter i en båthavn og er på jakt etter klistremerker jeg kan printe selv på en laserprinter. Vi har behov for å ha med mobilnummer osv. til den enkelte båteier, derfor er det ikke en mulighet for oss å bestille en bunke med like klistremerker fra en leverandør. Noen som vet hvor jegkan få kjøpt slike klistremerker? Har selvsagt prøvd å søke selv, men foreløpig uten hell. Av naturlige årsaker må klistremerkene tåle vann Takker for gode innspill! Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 20.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2018 Jeg vet ikke. Men jeg vet om et firma som kan printe ut mange om gangen og da med flettet utskrift. Altså merker med unike data på hvert merke (mobilnummer etc). Da med blekk (ja, blekk, ikke toner) som herder av sollys (motsatt av falming) og med folie som henger på "alt". Ville bare nevne det om det var et alternativ for deg. Du må i alle fall ha merkelapper som ikke er papirbasert. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Bob Dexter Svart 20.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2018 Takk for svar....husker du navnet på firmaet? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 20.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2018 Ja. Profilsenteret i Arendal. Profilsenteret.no Ville bare ikke skrive navnet uten at du spurte etter det. Spør etter Gunnar. Det er han som vet mest om dette. Tror de har feriestengt denne uken. De lager både klistrelapper/ label, skilt og også båtdekor. Gjør ofte kundetilpasset jobb. Til info jobber jeg ikke med dem, og har ingen økonomisk gevinst av å reklamere for dem. Har brukt dem selv til diverse, og hjelper dem av og til med noe serveropplegg. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Bob Dexter Svart 20.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2018 Supert, da sjekker jeg der! Sitér dette innlegget Link to post
Guest Thostr Svart 20.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2018 Jeg har brukt https://www.stickeryou.com - veldig kjekt om man trenger å skreddersy, og de kantskjærer også klistremerker. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 20.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2018 Kan det holde med en Dymo-skriver som klarer bred tape med flere linjer? Skal det være til dekor, eller bare informasjon? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Bob Dexter Svart 20.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2018 Det skal være et merke som både viser at man har båtplass inneværende år + båtplass nummer + navn og mobilnummer til båteier. Med andre ord - en del informasjon som helst bør se litt "ryddig og pent" ut siden det skal klistres på båten Sitér dette innlegget Link to post
Bob Dexter Svart 20.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2018 Har funnet firma i UK som kan sende "weatherproofed stickers for printing", men skulle gjerne kunne kjøpe det her i Norge. Raskere og billigere på den måten. Håpet er jo at jeg finner ark med "adresse-etiketter" som jeg selv kan printe på med laser, men har altså ikke foreløpig funnet noen slike her i Norge som tåler vær & vind. Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 20.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2018 Den største utfordringen er nok sollys, vi har brukt Brother P-touch med 24 mm bred tape, de holder i 2-3 år minst før de falmer. Sitér dette innlegget Link to post
Bob Dexter Svart 23.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2018 Takk for tipset! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.