Ineqinn Startet 20.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2018 Har akkurat kjøpt en Samsung tablet (kun wifi) og har fått anbefalt Gule Sider appen, som nå er kjøpt i utvidet versjon Jeg har ikke funnet noen gode instruksjoner for bruken.. Har tenkt til å bruke dette som kartplotter (i tillegg til sjøkart). For å få dette til å fungere må jeg lagre kartene offline. Jeg opplever at kartutsnitene ikke har høy nok oppløsning, med mindre jeg tar veldig mange små utsnitt. Er det noen som vet om det er en innstilling for "maks størrelse på utsnitt", som samtidig ivaretar nok oppløsning til å kunne zoome inn i kartene på høyt (nok) detaljnivå for navigering? Er det mulig under bruk å linke kartene sammen via rute-funksjonen, slik at man slipper å hente et og et kartutsnitt underveis på reisen (fra listen over kartutsnitt lagret offline). Takknemmelig for alle svar Ineqinn Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 20.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2018 Mange brukte Locus appen med Locus Map Tweak og lastet ned kart fra Gule Sider, men etter at OpenCPN kom for android og med offisielle kart er det neppe noen som bruker dette lenger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.