Grønnskollingan Startet 20.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2018 Hei. Lurte på om det er noen som har god peiling på Fiskekumspumper og filter. Haster litt. Laget til et filter der jeg monterte en sil under båten der vannet suges inn. Det gjorde at mye mindre vann ble sugd inn. Bruker rule Fiskekumspumpe på 30l/m og en på 60l/m. Ikke bare det men når jeg kjører så funker ikke pumpene hvis jeg kjøret raskere enn 4-5 knop. Noen som vet om en bedre måte plage filter på? Her er noen bilder av pumper. Hadde vært kanon og fått hjelp snart så mulig fordi er mitt i leppefiske.? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 20.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2018 Grønnskollingan skrev 42 minutter siden: Laget til et filter der jeg monterte en sil under båten der vannet suges inn. Hvordan ser denne silen ut ? Monterer du f.eks en slik gjennomføring risiker du en sugeeffekt under høy fart hvis du monterer den feil vei. Sitér dette innlegget Link to post
Bruflaat Svart 20.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2018 Gjorde nylig det samme i går på min pumpe under leppefiske, et kjelelokk med en haug av hull, og min pumpe suger 220l i minuttet. Viktigste er vell at du har åpning nok som tilsvarer hvor mye pumpene faktisk suger. Dette kan du regne på med litt enkel matte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.