Bisse Startet 20.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2018 Har en Autohelm ST 7000 autopilot ombord. På vei hjem her om dagen skjedde det noe med den. Den vil kun svinge til styrbord. Om jeg setter en kurs, og trykker på 1 grad eller 10 grader mot babord skjer det ingen ting. Om jeg gir den noen knepp mot stytbord så svinger den, men jeg får den da ikke tilbake igjen uten å vri på rattet. Pumpa går. Har også vært bak i båten og trykket på de to solnoidene på pumpa (fjerbelastet bryter med svart kule), da svinger den begge veier. Får også opp meldingen «Drive stopped». Noen som har vært borti dette? Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Bisse Svart 22.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2018 Prøver igjen. Noen som kan bidra? Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Nemo Svart 22.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2018 Det beste er å starte med å sjekke ledningene og måle om du får signal ut når du skal svinge styrbord eller babord. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 22.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2018 Har den vært strømløs, kan den ha mistet oppsettet. Prøv en kalibrering. Det pleier å kjøre en runde eller to, for kalibrering. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.