quantumduck
23 hours ago, Tabaqui said:@quantumduck si fra hvis du finner noe bra i androidverden. Gav i grunn opp og endte med vanlig iPad i lifeproof deksel. Nesten bare iPad som har utvalg i gode deksler.
lurer på om ikke Samsung active 2 akkurat er kommet eller rett rundt hjørnet?
Armor-X har en del til Android.
Edit: Active 2 har de på NetOnNet ihvertfall. Med android 7.1.
Det ble Huawei Media Pad M5 på meg, mest pga. nerden i meg som vil ha nyere Android, og at det ikke var bestillingsvare på Elkjøp (kortsiktig glede, dog), og utvalget av deksler og monteringsduppeditter på Armor-X, så får vi se hvor bra det blir. Skal være bedre (mer lyssterk) skjerm enn Samsung også. Artig at ekspeditøren hadde fly-lappen og visste litt om navigasjon, vær-apper osv.
Litt "trist" må jeg si det var å få foreslått "iddiotforsikring" istedenfor vanntett deksel på Elkjøp. Til alle som tenker på å kjøpe seg trygghetsforsikring; husk at du da betaler for alle som benytter seg av knus-og-kast-muligheten, terskelen er ikke særlig høy når du får beskjed på Elkjøp at du får ny uansett hva du gjør, også når du er bevisst at det ødelegger enheten. Selvfølgelig også uaktuelt å måtte gå til Elkjøp etter hver regnskur i sommerferien, selv om det ikke var så mange i år kommer det nok noen til neste år, så det var på alle måter et skikkelig dårlig forslag etter min mening.