Jump to content

Edit History

TideRace

TideRace

Strømtrekket er målt med Victron bmv 702.

Eller tenker du på "power save"-funksjonen, Mix ?  Ser du nevner den over, men denne er dårlig forklart i bruksanvisningen. Hva skjer når den benyttes,  slukker den klokka/ belysningen og kutter strømforbruket helt?

Nå avsporer jeg antagelig, men er det noen som har fått Pioneer ARC-app`en til Pioneer DAB bilstereo til å fungere som trådløs fjernkontroll på Android-telefon i båten?

TideRace

TideRace

Strømtrekket er målt med Victron bmv 702.

Eller tenker du på "power save"-funksjonen, Mix ?  Ser du nevner den over, men denne er dårlig forklart i bruksanvisningen. Hva skjer når den benyttes,  slukker den klokka/ belysningen og kutter strømforbruket helt?

Nå avsporer jeg antagelig, men er det noen som har fått Pioneer ARC-app`en til å fungere som trådløs fjernkontroll på Android-telefon i båten?

TideRace

TideRace

Strømtrekket er målt med Victron bmw 702.

Nå avsporer jeg antagelig, men er det noen som har fått Pioneer ARC-app`en til å fungere som trådløs fjernkontroll på Android-telefon i båten?

• Create New...