tohegg Startet 22.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2018 Jeg må skifte startmotor men finner ikke noen som har akkurat den jeg trenger til denne. Mulig jeg kan få tak i en fra utlandet men det tar tid med frakt og ferien er kort. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik, helst på østlandet. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 22.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2018 Hvor har du prøvd da ? Litt lettere å gi deg tips hvis vi vet hvor du allerede har undersøkt. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 22.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2018 Ikke mulig å reparer den du har? Jeg har reparert hos Fredrikstad Vikleverksted tidligere. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 22.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2018 Sjekk med triconor i Oslo, de kan nok få liv i den, nen nå er det jo ferietid...http://triconor.no/triconor.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.