Jump to content

Edit History

Lingefan

Lingefan

46 er en flott båt og mye tyngre og har masse fin plass, men den er for lukket for min del. De som vil ha lukket båt har derimot et svært flott alternativ. Etterfølgeren til 37 HT er jo 40 Maestro (skroget er videreutvikling av 37 etter hva jeg har forstått). Den er flott lukket båt som også lan åpnes litt mer.

Den jeg personøig liker best av de større Windyene er modellen 53 Balios. Der har man langt på vei lignende innredning ute som 42 Grand Bora bare i større utgave og med hardtop. Det merkelige er at det kun er solgt 52 Xanthos i Norge og 53 Balios er en ytterst sjelden modell.

http://www.yacht-consultant.eu/en/yachts-for-sale-detail/01-yacht-sale/304-windy-boats-.cfm

Vi er såpass fornøyd med 42 Grand Bora at vi bare skal vurdere å bytte den ut om Windy kommer med en etterfølger med det nye designet på 43-49 fot med jollegarasje, targabøyle (gjerne med softtop/kalesje og mulighet for biminitopp-løsning slik vi har i dag), solseng, sittegruppe og lav slankt skrog med minst like gode sjøegenskaper.

Lingefan

Lingefan

46 er en flott båt og mye tyngre og har masse fin plass, men den er for lukket for min del. De som vil ha lukket båt har derimot et svært flott alternativ. Etterfølgeren til 37 HT er jo 40 Maestro (skroget er videreutvikling av 37 etter hva jeg har forstått). Den er flott lukket båt som også lan åpnes litt mer.

Den jeg personøig liker best av de større Windyene er modellen 53 Balios. Der har man langt på vei lignende innredning ute som 42 Grand Bora bare i større utgave og med hardtop. Det merkelige er at det kun er solgt 52 Xanthos i Norge og 53 Balios er en ytterst sjelden modell.

http://www.yacht-consultant.eu/en/yachts-for-sale-detail/01-yacht-sale/304-windy-boats-.cfm

Vi er såpass fornøyd med 42 Grand Bora at vi bare skal vurdere å bytte den ut om Windy kommer med en etterfølger med det nye designet på 43-49 fot ked jollegarasje, targabøyle (gjerne med softtop/kalesje og mulighet for biminitopp-løsning slik vi har i dag), solseng, sittegruppe og lav slankt skrog med minst like gode sjøegenskaper.

• Create New...