bali Startet 22.Juli.2018 Del på Facebook Startet 22.Juli.2018 Har en Suzuki df 100 2009 med tomgang på ca 2000 , sitter en vinkelslange forkant motor som suger vakuum. Vis denne blokkeres går den ned på 700 . Noen som vet hva denne er til? Mangler det noe ? Sitat Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 22.Juli.2018 Del på Facebook Svart 22.Juli.2018 Det kan være IAC ventilen som står fast i åpen stilling (IAC=Idle Air Control). Der er også en manuell skrue ved gasspjeldet. Begge disse slipper luft forbi gasspjeldet på tomgang for å regulere tomgangsturtall. IAC ventilen modulene, dvs. den åpner og stenger flere ganger i sekundet men motorcomputeren regulerer hvor lenge den skal stå åpen og hvor lenge den skal være stengt. Med PC /diagnose tilkoblet kan en se hvor lenge IAC er åpen i % og den prosenten justeres med den manuelle skruen. Spør Google om IAC så finner du en mengde mer info. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
bali Svart 22.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2018 Det skal jeg sjekke! Takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.