torleif Startet 22.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2018 Badeplattformen på min båt er laget utav rustfrie firk.rør 20x40. Kan henge seg i å skade ende på utriggere når jeg går ut og inn, katastrofe om jeg er uheldig og skraper borti en annen båt. Derfor søkes tips på hvordan løse dette. Noen hjørnefendring å kjøpe? Lage noe utav tre å skru på? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 22.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2018 Hvorfor ikke lage et pent trestykke som avslutning på plattformens ytterpunkter (babord/ styrbord)? Disse kan ligge på langs med båten, og avrundes "rundt hjørnet" på plattformen. Kan både bli pent og funksjonelt. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Bigmac Svart 22.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2018 Kanskje det finnes en fenderlist som kan settes på? Lik den du har på båten fra før. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.