rmyra Startet 23.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2018 Har en Suzuki dt9.9 2004. Jeg holder på å montere fjernkontroll boks på denne. Der armen fra vaier kommer inn i motoren er det en arm som er tredd innpå en kule. Denne har brukket. Oppe er denne kula i metall. Men der arm skal på er det en tilsvarende men den er støpt i plast sammen med resten av overføringen. Ikke helt lett å forklare men har lagt ved noen bilder. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ny slik? Takknemlig for all konstruktiv tilbakemelding da det er motoren til døtrene mine. Og de er veldig sugne på å få prøvd den nyinnkjøpte smartriben ? Tilsvarende denne kula her men støpt i plast sammen med resten av overføringen Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 23.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2018 Forhandler er jo det vanligste stedet å henvende seg, har du forsøkt dette uten hell? Sitér dette innlegget Link to post
rmyra Svart 23.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2018 Har sendt mail til forskjellige forhandlere. Men de har det nok travelt for tiden. Men har fått ordnet det ? Sitér dette innlegget Link to post
Skjær i sjøen Svart 23.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2018 Forsøk Browns Point. Bestilte fra dem for noen år siden og det gikk veldig raskt. Link: https://www.brownspoint.com/ Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.