Jump to content

Edit History

Haba

Haba

Ser ut som du har samme styresystem som jeg. Det svetter litt olje hos meg også,  og kommerv en stripe samme sted som hos deg, men det er minimalt og kommer fra påfyllingsproppen på topp av pumpa og betyr ingenting. Kanskje kommer det fra tilkoplingsniplene til rattpumpa hos deg.

Når det gjelder oljenivå skal det fylles olje bare på aktre dvs. høyeste styreposisjon og kun opp ti ca. 2 cm fra topp på pumpa ellers blir trykket for høyt. Du bør aldri åpne lokket på innerste/laveste rattpumpe, der står olja til topps, og det er vanskelig å få skrulokket tett etterpå pga. trykket.

Haba

Haba

Ser ut som du har samme styresystem som jeg. Det svetter litt olje hos meg også, men det er minimalt og kommer fra påfyllingsproppen og betyr ingenting. Kanskje fra tilkoplingsniplene til rattpumpa hos deg.

Når det gjelder oljenivå skal det fylles olje bare fra aktre dvs. høyeste styreposisjon og kun ca. 2 cm fra topp på pumpa ellers blir trykket for høyt. Du bør aldri åpne lokket på innerste/laveste rattpumpe, der står olja til topps, og det er vanskelig å få skrulokket tett etterpå pga. trykket.

Haba

Haba

Ser som du har samme styresystem som jeg. Det svetter litt olje hos meg også, men det er minimalt og kommer fra påfyllingsproppen og betyr ingenting. Kanskje fra tilkoplingsniplene til rattpumpa hos deg.

Når det gjelder oljenivå skal det fylles olje bare fra aktre dvs. høyeste styreposisjon og kun ca. 2 cm fra topp på pumpa ellers blir trykket for høyt. Du bør aldri åpne lokket på innerste/laveste rattpumpe, der står olja til topps, og det er vanskelig å få skrulokket tett etterpå pga. trykket.

• Create New...