Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Trottle skrev 25 minutter siden:

bør finne en forhandler som holder til ved sjø slik at jeg får testet før jeg kjøper tror jeg.

Ville kanskje ikke hatt for store forhåpninger om forhandler (Marina - ser du holder til i Haugesund)) har disse propellene inne på lager. Mulig de har noen standard sortlakkede stålpropeller i hylla. Hvis ikke kan du sende meg en internmelding. Bor på Karmøy, og hoder på og rydder i kjelleren. Jeg har disse K-13 (sort stål) i 19" og 21" liggende hvis du vil prøve. De ser ikke akkurat pene ut, men burde duge til testformål.

Solseng

Solseng

Trottle skrev 21 minutter siden:

bør finne en forhandler som holder til ved sjø slik at jeg får testet før jeg kjøper tror jeg.

Ville kanskje ikke hatt for store forhåpninger om forhandler (Marina) har disse propellene inne på lager. Mulig de har noen standard sortlakkede stålpropeller i hylla. Hvis ikke kan du sende meg en internmelding. Bor på Karmøy, og hoder på og rydder i kjelleren. Jeg har disse K-13 (sort stål) i 19" og 21" liggende hvis du vil prøve. De ser ikke akkurat pene ut, men burde duge til testformål.

• Create New...