BjornK Startet 24.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2018 Hei ! Jeg er klar over at negativ omtale av firmaer ikke er lovlig på Båtplassen, men positiv omtale er vel lovlig ? So here goes : Lørdag var Damen og jeg på tur ut, og etter å ha passert 5 knops grensen i Leangbukta forsøkte jeg som vanlig å øke hastigheten. Turtallet økte, men hastigheten økte ikke nevneverdig. Ok, vi "haltet" oss inn til Middagsbukta og tilbragte dagen der. På vei tilbake forsøkte jeg å øke hastigheten igjen. Samme resultat : Ved 5000 omdreininger hadde vi 14 knop. Det skulle da ha vært over 30. Søndag ble ikke båten brukt... Mandag morgen ringte jeg AB Marine i Leangbukta. En vennlig person jeg snakket med sa at jeg beskrev propellproblemer og at jeg kunne komme med båten samme dag. Pga jobb fikk jeg ikke levert båten hos dem før sent mandag kveld og levert nøkler via luke i døren. Tirsdag kl. 10:45 fikk jeg SMS om at båten var ferdig ! De hadde testet båten, funnet ut at propellen spant, tatt den opp, skiftet hub i propellen, sjekket gearolje, satt den ut igjen og testet båten pånytt. Alt OK. På den tiden ! Det imponerte meg. Og når prisen var svært mye lavere enn jeg hadde tenkt meg, ble jeg enda mer imponert. Faktisk var heising av båten ut/inn av sjø nesten halvparten av prisen (men det er det et annet firma som står for). Jeg er nå en svært fornøyd kunde av AB Marine og vil varmt anbefale dem til alle Båtplassens medlemmer. Håper det er flere her på Båtplassen som kan komme med positive erfaringer med firmaer de har vært i kontakt med - det er tross alt de vi ønsker å benytte oss av, er det ikke ? Mvh BjornK Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn