Jump to content

Edit History

Kark II

Kark II

Hadde same dilemmaet i vår då min Yamaha F100 tok kvelden. Både båt, Yamarin 5150, og motor var 99 modell. Eg vurderte det slik at prisen for brukte påhengsmotorar er for høg i forhold til nypris. Femten år gamle påhengsar i den storleiken ligg vel ofte rundt 50 000? Altså omlag halv pris av ny for ein motor som kan vare i mange år, men som òg kan havarere etter kort tid. Det er sjølvsagt markedet som avgjer prisen, men eg synest prisane for brukt påhengs er unaturleg høge. Eg valde å kjøpe ny motor. Dette gjorde eg sidan eg ser for meg å behalde denne båten lenge. Hadde eg sett for meg salg dei neste åra, løner det seg vel kanskje ikkje med ei såpass stor investering på ein gamal båt? Reknar med det beste då hadde vore å selje båt utan motor? 

Kark II

Kark II

Hadde same dilemmaet i vår då min Yamaha F100 tok kvelden. Både båt, Yamarin 5150, og motor var 99 modell. Eg vurderte det slik at prisen for brukte påhengsmotorar er for høg i forhold til nypris. Femten år gamle påhengsar i den storleiken ligg vel ofte rundt 50 000? Altså omlag halv pris av ny for ein motor som kan vare i mange år, men som òg kan havarere etter kort tid. Eg valde å kjøpe ny motor. Dette gjorde eg sidan eg ser for meg å behalde denne båten lenge. Hadde eg sett for meg salg dei beste åra, løner drt seg vel kanskje ikkje med ei såpass stor investering på ein gamal båt? Reknar med det beste då hadde vore å selje båt utan motor? 

• Create New...