Jump to content

Edit History

Andor

Andor

for mye grease, fører til varmgang i hylse, det gjør at greasen stivner over tid rundt i pakkboks, pakkboks skal ikke smøres for mye, sånn omtrent hver 30-40 time gange, når pakkboks er riktig fyllt med grease skal det komme 2-3 drypp i min minst under fart, men skal være tett når båten ikke brukes, er utrolig mange som presser inn alt for mye grease i pakkboks, dette ødelegger talgpakkninger, fyller opp akselhylse så det tetter cutlesslager ved propell, da får ikke dette lageret, hylse og pakkboks kjøling fra sjøvann

Andor

Andor

for mye grease, fører til varmgang i hylse, det gjør at greasen stivner over tid rundt i pakkboks, pakkboks skal ikke smøres for mye, sånn omtrent hver 30-40 time gange, når pakkboks er riktig fyllt med grease skal det komme 2-3 drypp i min minst under fart, men skal være tett når båten ikke brukes, er utrolig mange som presser inn alt for mye grease i pakkboks, dette ødelegger talgpakkninger, fyller opp akslehylse så det tetter cutlesslager ved propell, da får ikke dette lageret, hylse og pakkboks kjøling fra sjøvann

Andor

Andor

for mye grease, fører til varmgang i hylse, det gjør at greasen stivner over tid rundt i pakkboks, pakkboks skal ikke smøres for mye, sånn omtrent hver 30-40 time gange, når pakkboks er riktig fyllt med grease skal det komme 2-3 drypp i min minst, men skal være tett når båten ikke brukes, er utrolig mange som presser inn alt for mye grease i pakkboks, dette ødelegger talgpakkninger, fyller opp akslehylse så det tetter cutlesslager ved propell, da får ikke dette lageret, hylse og pakkboks kjøling fra sjøvann

• Create New...