Jump to content

Edit History

Dinamo

Dinamo

Om eg skal tenkja litt høgt her:

Ein tankgiver er ein motstand, som varierer med tankens fyllingsgrad. For å måla motstanden må der sendast ein strøm gjennom, noko som skjer frå instrumentet. Hvis du kobler sammen to instrument, sender begge strøm gjennom, og resultatet blir ei avlesing godt utenfor akseptabel feilvising. Ein brytar som blir satt til å velja kva for instrument som skal virka, har ogso ein liten motstand, denne vil variera med kvaliteten på brytaren, men bør halda feilvising innenfor det akseptable. Ein trykknapp ved kvart instrument, kan vel ogso vera eit forslag, då må du trykkja på knappen for å få avlesning, men ikkje begge knappane samtidig. Dette bør ogso halda feilvisning innenfor det akseptable. Husk ogso at tankmåler med instrument er laga for å vera billige, ikkje for veldig god nøyaktighet. Om du so vil ha to instrument som viser tankvolum samtidig, so ser ikkje eg annen løsning enn to givere.

Dinamo

Dinamo

Om eg skal tenkja litt høgt her:

Ein tankgiver er ein motstand, som varierer med tankens fyllingsgrad. For å måla motstanden må der sendast ein strøm gjennom, noko som skjer frå instrumentet. Hvis du kobler sammen to instrument, sender begge strøm gjennom, og resultatet blir ei avlesing godt utenfor akseptabel feilvising. Ein brytar som blir satt til å velja kva for instrument som skal virka, har ogso ein liten motstand, denne vil variera med kvaliteten på brytaren, men bør halda feilvising innenfor det akseptable. Ein trykknapp ved kvart instrument, kan vel ogso vera eit forslag, då må du trykkja på knappen for å få avlesning, men ikkje begge knappane samtidig. Dette bør ogso halda feilvisning innenfor det akseptable. Husk ogso at tankmåler med instrument er laga for å vera billige, ikkje for veldig god nøyaktighet.

• Create New...