Jump to content

Edit History

Barbaria

Barbaria

Endret til ikke Norsk dieselpris :)

Krimart:

Jeg syntes det høres veldig mye ut i Diesel. Kr.1904,- er det vanlig forbruk på slik tur?

Vi brukte i gjennomsnitt kr. 2300,- på diesel pr. mnd. på kanalene i Europa da utelukkende for motor i 5 mnd.

Vi har regnet ca. 900 pr. mnd. på vår planlagte langtur. ca. 300h pr.år av 3 liter x kr. 12,-

Barbaria

Barbaria

Krimart:

Jeg syntes det høres veldig mye ut i Diesel. Kr.1904,- er det vanlig forbruk på slik tur?

Vi brukte i gjennomsnitt kr. 2300,- på diesel pr. mnd. på kanalene i Europa da utelukkende for motor i 5 mnd.

Vi har regnet ca. 675 pr. mnd. på vår planlagte langtur. ca. 300h pr.år av 3 liter x kr. 9,-

Barbaria

Barbaria

izznogooood skrev 1 time siden:

Jeg mener at et minimums ukesbudsjett (basert på at man klarer det overstående) kan være;

Diesel: 50€

Vi har regnet ca. 675 pr. mnd. på vår planlagte langtur. ca. 300h pr.år av 3 liter x kr. 9,-

Barbaria

Barbaria

izznogooood skrev 1 time siden:

Jeg mener at et minimums ukesbudsjett (basert på at man klarer det overstående) kan være;

Diesel: 50€

Jeg syntes det høres veldig mye ut i Diesel. Kr.1904,-  vanlig forbruk på slik tur?

• Create New...