Pequod Svart 5.August.2018 Link til dette innlegget Svart 5.August.2018 (redigert) Når det gjelder både Regattas CompactSafe og FeelSafe så oppgis det av produsenten at disse er godkjent som flytevest jfr påbudet. Jeg vil regne med at dette også gjelder for Baltics iFloat siden det er samme type vest. Redigert 5.August.2018 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Dekksgutn Svart 11.August.2018 Link til dette innlegget Svart 11.August.2018 Krimart skrev On 3.8.2018 at 20.54: Fortstår da ikke poenget med en slik, alle skal jo ha på seg vest uansett i en liten båt. Hva tenker du at du skal bruke den til? Jeg mener det vil være bedre å bruke pengene på en kasteline. Tja, at den har så mange bruksområder og tilsynelatende kan tas med over alt (som du sier, den også kan fungere som en ta-med-på-stranda-greie) er jo det som gjør den interessant. DA kan den kanskje komme til nytte flere steder (håper jo aldri å få bruk for verken den eller annet, men man vet jo aldrig). Nå tenker jeg for ordens skyld også å investere i en kasteline, men den blir liggende i båten og tas neppe med på strandhugg og lignende. Eller på fisketur på fjellet for den saks skyld. Uansett ekstra redningsutstyr så kommer det jo i tillegg til flytervest, det er jo ganske åpenbart.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.