jørn Svart 17.Februar Link til dette innlegget Svart 17.Februar Av ren og skjær nysgjerrighet: hvordan kan egentlig en motor være rettet opp mot en aksling? Jeg skjønner det når båt og motor ligger i ro, en så fort man starter så vibrerer både båt og motor, danser rundt på gummifester osv. og da vil det ikke lenger være rett? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 17.Februar Link til dette innlegget Svart 17.Februar Det danser ikke mer annet enn at systemet aksepterer det, er det enkle svaret. Og ffor all del det riktige svaret. Sitér dette innlegget Link to post
Tranen2 Svart 17.Februar Link til dette innlegget Svart 17.Februar Chilli Solbris skrev for 1 time siden: All oppretting av aksling og motor skal skje på sjøen! Når båten står på land blir belastningen på skroget helt annerledes enn når båten ligger i sjøen. La båten ligge ute i to døgn før du retter opp. Du får ikke vann inn i båten. Takker! Båten ligger ute 🙂 Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
Tranen2 Svart 17.Februar Link til dette innlegget Svart 17.Februar Hulda skrev for 1 time siden: Men du kan ikke/kan ikke plukke av akseltetningen for å sentrere akslingen i hylserøret. Du må finne en annen måte å fikse den biten. Avhengig av typen akseltetning. Takk for svar. Det er snakk om kontroll/etterjustering. To muttere har løsnet og jeg skal bare kontrollere om noe har rørt på seg. 🙂 Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.