Jump to content

Edit History

Bergen dørk

Bergen dørk

Jeg ville hatt minimum 200 hk på en Skibsplast 685, selv om ikke alle er enig med meg i dette. Da tenker jeg ikke bare på kjørekomfort, drivstofforbruk osv, men også på at du en dag skal selge igjen. 

 

Når det gjelder 690  - fantastisk fin båt i denne klassen - for min del trumfer den Askeladden 705 (som også er en fin båt; for all del....men ofte undermotorisert og for dyr) - så ville jeg sett etter den nye Cummins-motoren (den siste de rakk å installere før de gikk konkurs) på 210 HK.

 

Denne 685 var bra motorisert og bra utstyrt (bla vinsj): https://www.finn.no/99520695

 

Ikke så mange 690 tilgjengelig nå, men denne ser fin ut: https://www.finn.no/124201174 (vel og merke ikke med siste motorutgave).

Båten kostet mellom 700` og 800` når den kom, så jeg tror dette er value for money, i den grad båt kan være det. :-)

Bergen dørk

Bergen dørk

Jeg ville hatt minimum 200 hk på en Skibsplast 685, selv om ikke alle er enig med meg i dette. Da tenker jeg ikke bare på kjørekomfort, drivstofforbruk osv, men også på at du en dag skal selge igjen. 

 

Når det gjelder 690  - fantastisk fin båt i denne klassen - for min del trumfer den Askeladden 705 (som også er en fin båt; for all del....men ofte undermotorisert og for dyr) - så ville jeg sett etter den nye Cummins-motoren (den siste de rakk å installere før de gikk konkurs) på 210 HK.

 

Denne 685 var bra motorisert og bra utstyrt (bla vinsj): https://www.finn.no/99520695

 

Ikke så mange 690 tilgjengelig nå, men denne ser fin ut: https://www.finn.no/124201174 (vel og merke ikke med siste motorutgave).

Båten kostet mellom 700` og 800` når den kom, så jeg tror dette er value for monetære, i den grad båt kan være det. :-)

Bergen dørk

Bergen dørk

Jeg ville hatt minimum 200 hk på en Skibsplast 685, selv om ikke alle er enig med meg i dette. Da tenker jeg ikke bare på kjørekomfort, drivstofforbruk osv, men også på at du en dag skal selge igjen. 

 

Når det gjelder 690  - fantastisk fin båt i denne klassen - for min del trumfer den Askeladden 705 (som også er en fin båt; for all del....men ofte undermotorisert og for dyr) - så ville jeg sett etter den nye Cummins-motoren (den siste de rakk å installere før de gikk konkurs) på 210 HK.

 

Denne 685 var bra motorisert og godt utstyrt (vinsj + varmer): https://www.finn.no/124854008

 

Ikke så mange 690 tilgjengelig nå, men denne ser fin ut: https://www.finn.no/124201174 (vel og merke ikke med siste motorutgave).

Båten kostet mellom 700` og 800` når den kom, så jeg tror dette er value for monetære, i den grad båt kan være det. :-)

Bergen dørk

Bergen dørk

Jeg ville hatt minimum 200 hk på en Skibsplast 685, selv om ikke alle er enig med meg i dette. Da tenker jeg ikke bare på kjørekomfort, drivstofforbruk osv, men også på at du en dag skal selge igjen. 

 

Når det gjelder 690  - fantastisk fin båt i denne klassen - for min del trumfer den Askeladden 705 (som også er en fin båt; for all del....men ofte undermotorisert og for dyr) - så ville jeg sett etter den nye Cummins-motoren (den siste de rakk å installere før de gikk konkurs) på 210 HK.

 

Ikke så mange 690 tilgjengelig nå, men denne ser fin ut: https://www.finn.no/124201174 (vel og merke ikke med siste motorutgave).

Båten kostet mellom 700` og 800` når den kom, så jeg tror dette er value for monetære, i den grad båt kan være det. :-)

Bergen dørk

Bergen dørk

Jeg ville hatt minimum 200 hk på en Skibsplast 685, selv om ikke alle er enig med meg i dette. Da tenker jeg ikke bare på kjørekomfort, drivstofforbruk osv, men også på at du en dag skal selge igjen. 

 

Når det gjelder 690  - fantastisk fin båt i denne klassen - for min del trumfer den Askeladden 705 (som også er en fin båt; for all del....men ofte undermotorisert og for dyr) - så ville jeg sett etter den nye Cummins-motoren (den siste de rakk å installere før de gikk konkurs) på 210 HK.



×
×
  • Create New...