Sjøholken Startet 26.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2018 Tenker på å flytte kjøkkenet, og dermed åpner jeg muligheten for å installere/lage ny bysse på skuta! Båten er 49,1 for, og det er plass til stort kjøkken, men er ikke sikkert at det er det jeg ønsker. Ser for meg litt skapplass, kjøleskap, ovn og induksjonstopp. Men båten er en krysser fra 1954, så burde være litt den stilen på byssa. Vedlagt ligger to bilder. Eksisterende bysse ligger på venstre side av trappen, det er ønskelig å flytte den til høyre side av trappen, med mulighet for en stikklugar bak. Vurderer til og med oppvaskmaskin! Fyr løs med deres forslag! Sitér dette innlegget Link to post
Steini Svart 27.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2018 Slik er byssa i vår 1982 Nauticat 52 Sitér dette innlegget -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.