Jump to content

Lastebil transport av Marex 32 fra Stavanger til Kristiansand, utgift?

Kongen9900

Recommended Posts

Hei Baatplassen,

Jeg har kjøpt en Marex 32 snekke i Bergen. Jeg seiler det selv fra Bergen og ned til området på Stavanger. Derfra vil jeg gerne have transporteret båten på en lastebil ned til Mandal eller Kristiansand. Hva bør du forvente at utgiften til transport skal være? Og er det noen bud på hvem som kan hjelpe meg med transporten?

Det er derfor en lastebiltransport av Marex 32 med dimensjonene L 10,00 M - B 3,30 M - H 3,30 M
Jeg har ikke et stativ for båten.

Takk på forhånd for hjelpen,

Vennligst Sune - fra Danmark

oversat med Google translate ?

Har du vurdert å leie inn en person til å kjøre den ned før deg (på vannet)? Det er flere her inne som gjør det.

En av dem som gjør det har Marex 32 selv og kjenner båten godt, samt kjenner veldig godt farvannet du skal ha båten transportert fra og til. @LALUNA II

Biltransport kjenner jeg ikke så mye til på den avstanden. Den båten er bred, så den må kanskje ha følgebil.

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...