Jump to content

Edit History

Lingefan

Lingefan

Code0 skrev 5 minutter siden:

@Lingefan jeg ser du er bosatt i Bærum, da kjenner du de lokale utfartsstedene Middagsbukta, Borøya og Hjelp f. eks. der er det helt vanlig å ligge med anker ute og baugen i land, fender til fender. 

Slike steder ligger aldri jeg på slik sild i tønne-camping-måte inn til land med kanskje noen få unntak om det er noen jeg kjenner godt. Slike steder ligger jeg på svai eller noe mer privat. Så jeg kjenner nok ikke «reglene», men synes det er påtrengende om noen fremmede hadde lagt seg til meg mens jeg lå med anker til land. Selv i Middagsbukten eller slike steder.

Lingefan

Lingefan

Code0 skrev Just now:

@Lingefan jeg ser du er bosatt i Bærum, da kjenner du de lokale utfartsstedene Middagsbukta, Borøya og Hjelp f. eks. der er det helt vanlig å ligge med anker ute og baugen i land, fender til fender. 

Slike steder ligger aldri jeg på soik sild i tønne-camping-måte inn til land med kanskje noen få unntak om det er noen jeg kjenner godt. Slike steder ligger jeg på svai eller noe mer privat. Så jeg kjenner nok ikke «reglene», men synes det er påtrengende om noen fremmede hadde lagt seg til meg mens jeg lå med anker til land. Selv i Middagsbukten eller slike steder.

• Create New...