Kaptein Nemo Startet 29.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2018 Er det noen i Bergen som har et synkronbelte til Jabsco Lite Flush? Jeg starter båtferien i morgen og trenger et slikt belte raskt. Reservedelen har produktnummeret 58541-1000. Alternativt ønskes tips om hvor man kan kjøpe et synkronbelte som er 270mm langt, 6mm bredt, 90 tenner, pitch 3mm. Jeg har lagt ved bilder av beltet. Uten et fungerende toalett blir det vanskelig å starte båtferien. Hadde satt stor pris på hjelp. Jeg betaler selvsakt for delen eller kjøper nytt og leverer dersom det er ønskelig. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 29.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2018 (redigert) Ta med reima på en maskin foretning så finner de samme eller en maken i annet merke til deg. F.eks E. Lund Maskin er velassortert og er i Bergen. Lønne Maskin har vel også avdeling i Bergen. Redigert 29.Juli.2018 av Mix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bavaria sport Svart 29.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2018 Kjøpte ett kit i fra Seatronic til ca 500 Kr. med nye drev og reim Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.