C2CV Startet 29.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2018 Min Scand Baltic har 2 dieseltanker, hver på 200 liter. Begge tankene har hver sin dieselmåler. Begge tankene ble fylt helt opp for en tid tilbake og motoren suger diesel fra begge. Målerne viser at motoren suger mer diesel fra venstre tank enn fra høyre. Faktisk er forskjellen så stor at jeg er redd motoren skal tømme venstre tank fullstendig og starte å suge luft før høyre tank er brukt opp. Hva skyldes dette og hva gjør jeg? Dieselen fra tankene går via slanger og kraner til et felles T-stykke slik at jeg kan koble fra venstre tank om jeg ønsker. Hva råder dere meg til å gjøre? Mvh M Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 29.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2018 Litt tidligere i sommer var det en annen Baltic eier som spurte om akkurat det samme. Tror det kom greie svar der. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Grand Banks jr Svart 29.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2018 Her: Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.