Carlin Startet 30.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2018 Hei! Jeg skal ha meg en "ny" båt og trenger litt tips og erfaringer mh til kjøp. - Vil ha en lukket båt mellom 18-23 fot. - Selvlensende slett dekk bak. - Utvendig styreposisjon - Mulighet for overnatting - Ståhøyde i cabin - Toalett - Min 18- 20 knop Har vurdert litt Hansvik 21 Combi. Syntes det ser ut som en grei båt men har forstått det slik at de slår en del i motsjø og ønsker bla innspill fra de som har/har eid slik båt. Båten kommer i hovedsak til å bli brukt innaskjærs, men og til lengre dagsturer/overnatting der en fjord og to må krysses. Skal ikke til havs. Ca budsjett på 100.000 + Takker for saklige og velbegrunnende svar. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 31.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2018 Marex 770 dogger. mulig pris og fart ikke stemmer. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Ida Marie III Svart 31.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2018 (redigert) Franskmennene (produsentene) har en del slike båter i det segmentet... kikk litt der... Endog med yanmar innabords og aksling...? Redigert 31.Juli.2018 av Ida Marie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.