Jump to content

Edit History

ko-stens

ko-stens

Tror jeg prøver på det først, ja. Satte motoren i trimposisjon 1, nederst, og da kommer kavitasjonsplata ca en cm på nedsiden av hekken. Tipper det går greit som det er.

Har prøvd å bøye til aluplata, men det måtte jo selvsagt bli knekk i stedet for bøy. Får se om jeg får skrudd dem fast mot hverandre fra hver sin side, så trenger en ikke tenke mer på det. Kan bruke hullene til plastplata på utsiden av akterspeilet til det. Trenger vel strengt tatt ikke plate der bak heller. Motoren hviler i hvert fall oppå plata, som er bøyd/knekt ned på innsiden. Da har også skrutvingene godt feste. Så får en la proffe lage noe ordentlig noe om det jeg har gjort fungerer. Tror kanskje jeg velger glatt plate da. 

Skru fast motoren tror jeg at jeg står over. Tar ingen sjanser og tar heller av motoren og setter den på bukk i garasjen, som alltid er låst. Motoren blir også låst fast inni der. Det er ikke akkurat fæle hull som skal til for å feste motoren, for øvrig.

Slik ser det nå ut foreløpig, før det ble litt sent på kvelden. Får stelle litt mer med det i morgen, så det ser litt bedre ut. :-) 

20180801_014047.jpg

20180801_014133.jpg

20180801_014235.jpg

ko-stens

ko-stens

Tror jeg prøver på det først, ja. Satte motoren i trimposisjon 1, nederst, og da kommer kavitasjonsplata ca en cm på nedsiden av hekken. Lekten jeg har lagt oppå er 38 x 38 eller noe slik (merkelig mål, egentlig). Plata er 3 mm. Setter jeg på en lekt på 36x48, tenker jeg det blir ganske nøyaktig der nede også. Men prøver først med den jeg har. Har prøvd å bøye til plata, men det måtte jo selvsagt bli knekk i stedet for bøy. Får se om jeg får skrudd dem fast mot hverandre fra hver sin side, så trenger en ikke tenke mer på det. Kan bruke hullene til plastplata på utsiden av akterspeilet til det. Trenger vel strengt tatt ikke plate der bak heller. Motoren hviler i hvert fall oppå plata, som er bøyd/knekt ned på innsiden. Da har også skrutvingene godt feste. Så får en la proffe lage noe ordentlig noe om det jeg har gjort fungerer.

Skru fast motoren tror jeg at jeg står over. Tar ingen sjanser og tar heller av motoren og setter den på bukk i garasjen, som alltid er låst. Motoren blir også låst fast inni der. Det er ikke akkurat fæle hull som skal til for å feste motoren, for øvrig.

Slik ser det nå ut foreløpig, før det ble litt sent på kvelden. Får fiffe det opp litt i morgen, så det ser litt bedre ut. :-) 

20180801_014047.jpg

20180801_014133.jpg

20180801_014235.jpg

• Create New...