Måka63 Startet 31.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2018 Min Johnson 70 fra 97 gikk ikke jevnt på alle sylindere, ca 2. timers tur etter vinteropplag. Jeg skrudde av tennplugger og den ene pluggen var rustet og stygg. Jeg skrudde bare i, og en uke etterpå hadde jeg fått nye plugger og dro ned for å skifte. Da hadde sylinderen satt seg fast - rustet? Jeg fylte 2-taktssolje i alle sylindere og rikket frem og tilbake til den løsnet. Fikk startet etterhvert og motoren gikk egentlig greit. Jeg prøvde ikke å gå med den, men bare kjørte den på plassen. Også på høyt turtall. Gikk egentlig fint!!. Tenkte å finne ut om det var noe "alvorlig" som kunne feile den, før jeg evnt ødela den mer? :-) Noen av dere som har noen tips, råd, forslag?? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 31.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2018 Vann i 2-takts utenbordsmotor Sitér dette innlegget Link to post
Måka63 Svart 31.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2018 Såpass! Hørtes ikke helt bra ut. Godt jeg ikke har kjørt den mye da! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.