Per Arne Startet 2.August.2018 Link til dette innlegget Startet 2.August.2018 Yamarin 7440 ble i sin tid levert med Yamaha ME 370 STI og hydra drive. Motoren antar jeg er av god kvalitet (Toyota-blokk på 3.7 liter), men jeg er tvilende til hydradrive siden jeg har lest om mye problemer med det. I forbindelse med mulig båtkjøp lurer jeg på om det er greit å bytte til drev fra MerCruiser og/eller Volvo penta. Ut fra det jeg leser så tyder det på at hydra drive er kompatibel med OMC. Da er det kanskje mulig å bytte ut med Volvo SX drev, eller eventuelt MerCruiser-drev? I tilfelle, kun alpha-drev eller også bravo-drev? Er det noen som har gjort dette eller kjenner til hva som er mest fornuftig bytte? Link to post
WindyWindy Svart 1.Februar Link til dette innlegget Svart 1.Februar Hei Per Arne, hva ble det til; kjøpte du båten og byttet ut Yamaha-drevet til et fra Mercruiser eller Penta? Link to post
Hulda Svart 1.Februar Link til dette innlegget Svart 1.Februar TS har ikke vært logget inn siden okt. 2023. Prøv å sende en IM. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn