Jump to content

Ombygging av pidestall Bavaria 36 Cruiser

Haugvar

Recommended Posts

Framtia skrev On 2.8.2018 at 12.23:

Alt går an, men det er ikke lett å få til en kurrant løsning som i tillegg ikke blir en heftelse den dagen båten skal selges. Jeg ville heller sett med om etter en annen båt som har annen layout. Hva med en Dufour 365 f.eks? 

Jo takk, gjerne - men da må jeg nok legge på et par hundre tusen ... ?

Pidestallen på Bavaria er en del av det helstøpte dekket. Endrer du dette vil nok neste potensielle eier hevde at du har "ødelagt" båten og kreve vesentlig lavere salgssum.

Hvis ønsket er en Bavaria, så ville jeg ha sett etter en match 35, 38 eller 42 som har en slankere regattapreget pidestall. Da får du også en åpen cockpit uten fastmontert bord. Som her vist på min båt.

Pidestall.jpg

• 3 uker senere...
Vindøyet skrev On 8.8.2018 at 9.47:

Pidestallen på Bavaria er en del av det helstøpte dekket. Endrer du dette vil nok neste potensielle eier hevde at du har "ødelagt" båten og kreve vesentlig lavere salgssum.

Hvis ønsket er en Bavaria, så ville jeg ha sett etter en match 35, 38 eller 42 som har en slankere regattapreget pidestall. Da får du også en åpen cockpit uten fastmontert bord. Som her vist på min båt.

Pidestall.jpg

Vindøyet skrev On 8.8.2018 at 9.47:

Pidestall.jpg

Skal prøveseile en 35 match i helgen. Ønsker meg en rask båt med feriekomfort for 2-4 personer ....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...