Haugvar Startet 2.August.2018 Link til dette innlegget Startet 2.August.2018 Vurderer en Bavaria 36 Cruiser, men synes pidestallen er altfor dominerende i cockpit. Noen som har erfaring med ombygging av denne for å redusere den store plastklumpen på toppen til en enkel bøyle? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 2.August.2018 Link til dette innlegget Svart 2.August.2018 Alt går an, men det er ikke lett å få til en kurrant løsning som i tillegg ikke blir en heftelse den dagen båten skal selges. Jeg ville heller sett med om etter en annen båt som har annen layout. Hva med en Dufour 365 f.eks? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Haugvar Svart 7.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2018 Framtia skrev On 2.8.2018 at 12.23: Alt går an, men det er ikke lett å få til en kurrant løsning som i tillegg ikke blir en heftelse den dagen båten skal selges. Jeg ville heller sett med om etter en annen båt som har annen layout. Hva med en Dufour 365 f.eks? Jo takk, gjerne - men da må jeg nok legge på et par hundre tusen ... ? Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 7.August.2018 Link til dette innlegget Svart 7.August.2018 Hvor har du da tenkt å gjøre av instrumenteringen? (Kartplotter, tridata, vind, autopilot) Sitér dette innlegget Link to post
Vindøyet Svart 8.August.2018 Link til dette innlegget Svart 8.August.2018 Pidestallen på Bavaria er en del av det helstøpte dekket. Endrer du dette vil nok neste potensielle eier hevde at du har "ødelagt" båten og kreve vesentlig lavere salgssum. Hvis ønsket er en Bavaria, så ville jeg ha sett etter en match 35, 38 eller 42 som har en slankere regattapreget pidestall. Da får du også en åpen cockpit uten fastmontert bord. Som her vist på min båt. Sitér dette innlegget Link to post
Haugvar Svart 23.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2018 Vindøyet skrev On 8.8.2018 at 9.47: Pidestallen på Bavaria er en del av det helstøpte dekket. Endrer du dette vil nok neste potensielle eier hevde at du har "ødelagt" båten og kreve vesentlig lavere salgssum. Hvis ønsket er en Bavaria, så ville jeg ha sett etter en match 35, 38 eller 42 som har en slankere regattapreget pidestall. Da får du også en åpen cockpit uten fastmontert bord. Som her vist på min båt. Vindøyet skrev On 8.8.2018 at 9.47: Pidestallen på Bavaria er en del av det helstøpte dekket. Endrer du dette vil nok neste potensielle eier hevde at du har "ødelagt" båten og kreve vesentlig lavere salgssum. Hvis ønsket er en Bavaria, så ville jeg ha sett etter en match 35, 38 eller 42 som har en slankere regattapreget pidestall. Da får du også en åpen cockpit uten fastmontert bord. Som her vist på min båt. Skal prøveseile en 35 match i helgen. Ønsker meg en rask båt med feriekomfort for 2-4 personer .... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.