Gudrun Startet 3.August.2018 Link til dette innlegget Startet 3.August.2018 Pakket ut et 6-7 år gammelt Northstar M121 display og oppdaget 2 av hjørnene har sprekker i displayet, ja på selve skjermen. Minner litt på en stor vannboble i hvert hjørne. Men den kan verken trykkes på eller flyttes.. Ja skjer ikke noe om dette forsøkes. Vært lagret tørt i kjelleren med deksel på. Spørsmålet er om det har noe for seg å legge ut penger på en reparasjon eller bytte av display? http://www.northstarnav.com/Products/Multi-Function-Displays/Northstar-M121/Specifications/ Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 3.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2018 Bare et lite tillegg: I ene hjørnet er "boblen" 6 cm ene veien og det samme andre veien. I det andre er "boblen" kun ene veien ca. 2,5 cm. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 3.August.2018 Link til dette innlegget Svart 3.August.2018 Slik å forstå at det er fabrikknytt? Bilde? Litt på siden, men mitt gamle Humminbird ekkolodd har, siden det var nytt, hatt litt dugg på glasset. Når jeg åpnet det nå så viste det seg at det var en sprekk som produsenten har forsøkt tettet med noe som ser ut som superlim. Det dugget mellom glassene, er 2-lags, som et termopanvindu. Bilde tatt fra innsiden: Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 3.August.2018 Link til dette innlegget Svart 3.August.2018 Dette er desverre helt normalt på disse skjermene. Gleder også Navman og simrad nx serie. Den fungerer likesinnede med dette i mange år videre. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Gudrun Svart 3.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2018 Prøvde å laste opp bilder, men er visst helt ute av trening.... Pussig dette har skjedd nå da sist jeg så skjermen for et lite halvår siden var den helt ok. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 4.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2018 (redigert) Vel da håper jeg dette virker...Fått støtteundervisning i opplasting av Lars H. Tusen takk! Ikke så enkelt å ta et godt bilde av "de nevnte blærene".... Som nevnt tidligere i tråden er dette noe som har kommet i løpet av noen måneder i år da den lå lagret. Redigert 4.August.2018 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 4.August.2018 Link til dette innlegget Svart 4.August.2018 Jeg har hatt noen små i mange år. Plutselig ble den ene større. Virker like fint. Vi hadde nx 45 på jobb også med samme opplegget. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.