Jump to content

Edit History

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Lyden kan jeg ikke forklare.

Min første tanke er vann i bensinen vedr måten motoren oppfører seg på. Anbefaler å prøve med fersk bensin fra annen tank. Pump vekk all bensin i slangen og bytt med ny bensin. 

Opplevde samme greie (oppførsel) med liten totakter i sommer. Drenerte og prøvde på nytt. Fikk til slutt start, men stoppet igjen. Måtte trikse mye med choke.  

Endte opp med å prøve med ny bensin selv om den gamle så ok ut. Startet med én gang den fikk ny bensin i forgasseren, og ikke hatt problemer etterpå.

Lyden kjenner jeg ikke igjen, så det kan jo være noe helt annet også. Men ved å gjøre dette får du i alle fall eliminert bensin og vann som en årsak.

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Lyden kan jeg ikke forklare.

Min første tanke er vann i bensinen vedr måten motoren oppfører seg på. Anbefaler å prøve med fersk bensin fra annen tank. Pump vekk all bensin i slangen og bytt med ny bensin. 

Opplevde samme greie (oppførsel) med liten totakter i sommer. Drenerte og prøvde på nytt. Fikk til slutt start, men stoppet igjen. Måtte trikse mye med choke.  

Endte opp med å prøve med ny bensin selv om den gamle så ok ut. Startet med én gang den fikk ny bensin i forgasseren, og ikke hatt problemer etterpå.

Men lyden kjenner jeg ikke igjen, så det kan jo være noe helt annet også.

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Lyden kan jeg ikke forklare. Min første tanke er vann i bensinen. Anbefaler å prøve med fersk bensin fra annen tank. Pump vekk all bensin i slangen og bytt med ny bensin. 

Opplevde samme greie med liten totakter i sommer. Drenerte og prøvde på nytt. Fikk til slutt start, men stoppet igjen. Måtte trikse mye med choke.  

Men lyden kjenner jeg ikke igjen, så det kan jo være noe helt annet også.

• Create New...