Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Trebåt er en livsstil. Kanskje ikke best egnet til førstegangsmøte med båtlivet. Jeg har selv gått veien mellom skjærgårdsjeep og daycruiser, men tenker at jeg hadde vært like lykkelig med en fin plastsnekke. Så jeg anbefaler det motsatte av det jeg selv har valgt: Polar 20 plastsnekke. Ingen tvil; denne kan du dra damer med. Bare husk å være deg selv, og ellers være en hyggelig og trivelig kar.:thumbsup:

Solseng

Solseng

Trebåt er en livsstil. Kanskje ikke best egnet til førstegangsmøte med båtlivet. Jeg har selv gått veien mellom skjærgårdsjeep og daycruiser, men tenker at jeg hadde vært like lykkelig med en fin plastsnekke. Så jeg anbefaler det motsatte av det jeg selv har valgt: Polar 20 plastsnekke. Ingen tvil; denne kan du dra damer med. Bare husk å vær deg selv, og ellers være en hyggelig og trivelig kar.:thumbsup:

Solseng

Solseng

Trebåt er en livsstil. Kanskje ikke best egnet til førstegangsmøte med båtlivet. Jeg har selv gått veien mellom skjærgårdsjeep og daycruiser, men tenker at jeg hadde vært like lykkelig med en fin plastsnekke. Så jeg anbefaler det motsatte av det jeg selv har valgt: Polar 20 plastsnekke. Ingen tvil; denne kan du dra damer med. Bare husk å vær deg selv, og ellers være hyggelig og trivelig.:thumbsup:

• Create New...