Grand Banks jr Startet 4.August.2018 Link til dette innlegget Startet 4.August.2018 Har en vindskjerm i pleksiglass eller evt lexan. Vet ikke helt hvordan jeg kan avgjøre hva den er laget av. Er uansett tonet. Den står uansett i spenn da den er avrundet, og en kompis klarte å knekke den da han fikk kilt noe ned mellom skjermen og dekket. Ovenfra Jeg har originalbiten, og lurer på om jeg kan lime den på plass, og evt med hva? Dette er fiskebåten, og det er ikke krise om man ser at det er sprekk i skjermen. Men det er ønskelig å ha hel vindskjerm for å stoppe vind og bølgesprut, samt holde ting på dashbordet .. eh... på dashbordet. Hva kan jeg lime med? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Fantino Svart 4.August.2018 Link til dette innlegget Svart 4.August.2018 Mange limeksperter her inne så jeg blir kanskje overkjørt etterhvert, men FWIW: Lekte meg litt med pleksiglass-sløyd i dag - kjøpt på Biltema. La samtidig merke til at Biltema anbefalte denne for å lime pleksiglasset: https://www.biltema.no/bygg/kjemikalier/ovrige-kjemikalier/bt-multibond-2000028571 Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 4.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2018 @Fantino, det er bra jeg har denne hjemme da! Kjøpte for å lime fast solcellepanelene og litt annet. Fungerer som bare det. Har den i transparent. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.